فیلم| تلاوت دلنشین شهید فلسطینی در توصیف لقاء الله
کد خبر: 4191014
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶

فیلم| تلاوت دلنشین شهید فلسطینی در توصیف لقاء الله

فیلمی از تلاوت مجاهد گردان‌های قسام که حافظ کل قرآن است و چند روز پیش در حمله پهبادی ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه مجروح و در حالت سجده به شهادت رسید در شبکه‌های اجتماعی با استقبال کاربران مواجه شده که آیاتی از توصیف لحظه مرگ و لقاء‌الله را تلاوت کرده است.

به گزارش ایکنا به نقل از الشرق، قسام تیسیر ابوطعیمه، رزمنده فلسطینی گردان‌های قسام که امام مسجد و حافظ کل قرآن نیز بود، چند روز پیش در حمله پهبادی ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه مجروح و در حالت سجده به شهادت رسید.

امروز در شبکه‌های اجتماعی صوت تلاوت قسام تیسیر ابوطعیمه منتشر شده که آیاتی را از سوره مبارکه جمعه تلاوت می‌کند و وصف حال خود او در لحظه شهادتش است.


بیشتر بخوانید:


ثانیه 38 این تلاوت، وصف حال این شهید فلسطینی در لحظه لقاء الله است.

قسام تیسیر ابوطعیمه، حافظ قرآن و رزمنده فلسطینی در این ویدئو آیات 6 تا 8 سوره مبارکه جمعه را با صوتی دلنشین تلاوت می‌کند.

قُلْ يَا أَيُّهَا الَّذِينَ هَادُوا إِنْ زَعَمْتُمْ أَنَّكُمْ أَوْلِيَاءُ لِلَّهِ مِنْ دُونِ النَّاسِ فَتَمَنَّوُا الْمَوْتَ إِنْ كُنْتُمْ صَادِقِينَ ﴿۶﴾

بگو: ای جماعت یهود، اگر پندارید که شما به حقیقت دوستداران خدایید نه مردم دیگر، پس تمنّای مرگ کنید اگر راست می‌گویید.

 وَلَا يَتَمَنَّوْنَهُ أَبَدًا بِمَا قَدَّمَتْ أَيْدِيهِمْ وَاللَّهُ عَلِيمٌ بِالظَّالِمِينَ ﴿۷﴾ 

و حال آنکه در اثر آن کردار بد که به دست خود (برای آخرت خویش) پیش فرستاده‌اند ابدا آرزوی مرگ نخواهند کرد (بلکه از مرگ سخت ترسان و هراسانند) و خدا به (کردار) ستمکاران داناست.

قُلْ إِنَّ الْمَوْتَ الَّذِي تَفِرُّونَ مِنْهُ فَإِنَّهُ مُلَاقِيكُمْ ثُمَّ تُرَدُّونَ إِلَى عَالِمِ الْغَيْبِ وَالشَّهَادَةِ فَيُنَبِّئُكُمْ بِمَا كُنْتُمْ تَعْمَلُونَ ﴿۸﴾
 بگو: عاقبت مرگی که از آن می‌گریزید شما را البته ملاقات خواهد کرد و پس از مرگ به سوی خدایی که دانای پیدا و پنهان است بازگردانیده می‌شوید و او شما را به آنچه می‌کرده‌اید آگاه می‌سازد.
انتهای پیام
captcha